به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

امام خمینی(ره): ما پرچم انقلاب را بدست صاحبش خواهیم سپرد

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ | بازدید: ۲۸۴۰ | دسته بندی: علما و بزرگان

 پیش‌بینی امام (ره) درباره سرنوشت انقلاب

یکی از پیش بینی‌های بزرگ امام راحل(ره) ، پیش بینی به ثمر رسیدن حرکت انقلابی ملت ایران و تشکیل حکومت اسلامی در این سرزمین است

امام خمینی (ره)

نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که از لحاظ تئوریک بر مبنای اذن امام عصر (عجل الله فرجه الشریف) بنا شده و از لحاظ عملی نیز همه شاهد عنایات ایشان در دفع بلاها از این نظام و کسب موفقیت‌ها بوده‌اند.

موارد دیگری نیز وجود دارد که یقین انسان را به این مسئله بیشتر می‌کند؛ از جمله خاطره ای که آقای علی محمد بشارتی برای آقای ری‌شهری نقل کرده‌اند و ایشان در کتاب خاطراتشان درج نموده‌اند:

 آقای بشارتی گفته است:

«در تابستان سال 1358 هنگامی که مسئول اطلاعات سپاه بودم، گزارشی داشتیم که آقای [سید کاظم] شریعتمداری در مشهد گفته است: من بالاخره علیه امام [خمینی] اعلام جنگ می‌کنم.

خدمت امام رسیدم و ضمن ارائه گزارشی، خبر مذکور را هم گفتم. ایشان سرش پایین بود و گوش می داد، این جمله را که گفتم، سر بلند کرد و فرمود:

این‌ها چه می‌گویند، پیروزی ما را خدا تضمین کرده است. ما موفق می‌شویم، در اینجا حکومت اسلامی تشکیل می دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می‌سپاریم. پرسیدم: خودتان؟ امام سکوت کردند و جواب ندادند.

(خاطره‌ها، آیت الله ری‌شهری، چاپ مرکز اسناد انقلاب اسلامی، جلد اول، صفحه 242)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی